Advertisement

לוחם חיזבאללה / המסר של חיזבאללה לדובר צה ל בערבית כיכר השבת / מכיוון שחיזבאללה שולטת בלבנון ורבות מהמדינות החזקות בעולם הגיעו להסכמה כי חיזבאללה הוא ארגון טרור ואין לעזור לו גם בשעת משבר.

לוחם חיזבאללה / ×"מסר של ×—×™×–×'אלל×" ל×"ו×'ר צ×" ל ×'ער×'ית כיכר ×"ש×'ת / מכיוון שחיזבאללה שולטת בלבנון ורבות מהמדינות החזקות בעולם הגיעו להסכמה כי חיזבאללה הוא ארגון טרור ואין לעזור לו גם בשעת משבר.. איש חיזבאללה יצא ממסתור באזור רנדורייה שבגזרה המרכזית, וירה על כוחות צהל. וגם עליכם ההורים חשבנו, ותוכלו ליהנות מהרצאתו המרתקת של אברהם סיני, לוחם חיזבאללה שהתגייר, מהופעתו של גולן אזולאי ומשירתם המרגשת של פרחי ירושלים. יור יש עתיד, חכ יאיר לפיד, תקף את ההצעה, האמת היא חבר הכנסת אמסלם שאתם מנסים להציל את ראש הממשלה. לוחם חיזבאללה לשעבר, שהתגייר ונהיה רב! בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי orenp1 שמתחילה ב מעורבות חיזבאללה מנהיג הארגון הוסיף כי חיזבאללה איבד בחאלב 26 לוחמים מאז תחילת החודש, לוחם אחד נעדר ואחר נלכד בשבי.

לטעמי, המשטרה פועלת היום בניגוד לחוק. לוחם חיזבאללה סמוך לאוטובוסים שהגיעו לפנות את הפליטים מערסאל, אתמולצילום: אנחנו עוד לא פגשנו ילדים שלא מתלהבים מהפרות ברפת ומתהליך החליבה. המפלגה הפרלמנטרית שהוקמה על ידי חזבאללה נחשבת כנציגה בולטת של בני העדה השיעית בלבנון. קצינים בכירים אמרו כי הירי בוצע בהתאם להנחיות הפתיחה באש, המתירות לחיילים לירות באנשי חיזבאללה מקורות צבאיים אמרו להארץ, כי לפי ההנחיות המתגבשות, יורשו הכוחות לפתוח באש על כל לוחם חיזבאללה המסכן אותם.

×—×™×–×'אלל×
×—×™×–×'אלל×" ארכיון כת×'ות עמו×" 78 מתוך 99 Nziv Net from nziv.net
אכלתי דג לארוחת ערב, זה הכל. המעורבות העצימה את חיזבאללה ואת יכולותיו המבצעיות מחד, אך מאידך גבתה. איש החיזבאללה, שנראה מבוהל בעליל, משיב בסרטון לשאלות חוקריו, העומדים מאחרי המצלמה. לוחם חיזבאללה ששלח מסר מאיים לדובר צהל בערבית רב סרן אביחי אדרעי באמצעות תמונה עם כיתוב על קרטון נהרג אתמול בקרבות בסוריה. לוחם חיזבאללה סמוך לאוטובוסים שהגיעו לפנות את הפליטים מערסאל, אתמולצילום: אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. תיעוד מתוך מנהרת הדגל של חיזבאללה. גורמים העוקבים אחר המצב בסוריה, מסרו כי שבהנהגת חיזבאללה מוטרדים מכך שהצעד הרוסי יתקבל בשוויון נפש על ידי הנשיא בשאר אסד, שאינו מעוניין להיות בן ערובה בידיהם של עשרות.

לוחם חיזבאללה לשעבר, שהתגייר ונהיה רב!

מנהיג חמאס מבקר בלבנון ונועד עם מזכל חיזבאללה, ובהמשך סייר במחנה פליטים פלסטיני בצידון. גורמים העוקבים אחר המצב בסוריה, מסרו כי שבהנהגת חיזבאללה מוטרדים מכך שהצעד הרוסי יתקבל בשוויון נפש על ידי הנשיא בשאר אסד, שאינו מעוניין להיות בן ערובה בידיהם של עשרות. איש החיזבאללה, שנראה מבוהל בעליל, משיב בסרטון לשאלות חוקריו, העומדים מאחרי המצלמה. צהל לכד את אחד מחוטפי החיילים, חוסיין עלי סולימן לוחם חיזבאללה בן 22. המפלגה הפרלמנטרית שהוקמה על ידי חזבאללה נחשבת כנציגה בולטת של בני העדה השיעית בלבנון. וגם עליכם ההורים חשבנו, ותוכלו ליהנות מהרצאתו המרתקת של אברהם סיני, לוחם חיזבאללה שהתגייר, מהופעתו של גולן אזולאי ומשירתם המרגשת של פרחי ירושלים. כשכלי התקשורת שיבחו את האומץ של איש חיזבאללה שנלחם לבדו. בחקירתו סיפר סולימאן כי מגיל 15 הוא משתייך לחיזבאללה. לוחם חיזבאללה האמיץ התגלה כמשחק מחשב. לוחם חיזבאללה לשעבר, שהתגייר ונהיה רב! ארגון חיזבאללה השיק בימים האחרונים משחק מחשב חדש בתלת ממד, שמדמה את הלחימה של הארגון בסוריה. איש חיזבאללה יצא ממסתור באזור רנדורייה שבגזרה המרכזית, וירה על כוחות צהל. לוחם/ת חוד בחיל האיסוף הקרבי.

אני בא מהזווית האזרחית, אני דואג לעם ישראל. מנהיג חמאס מבקר בלבנון ונועד עם מזכל חיזבאללה, ובהמשך סייר במחנה פליטים פלסטיני בצידון. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: כוחות הבטחון לכדו אחד מחוטפי החיילים, לוחם חיזבאללה בן 22 , חוסיין עלי סולימן, שהצטרף לחיזבאללה בגיל 15. לוחם חיזבאללה סמוך לאוטובוסים שהגיעו לפנות את הפליטים מערסאל, אתמולצילום:

ייצור טילים ואלפי לוחמים ×—×™×–×'אלל×
ייצור טילים ואלפי לוחמים ×—×™×–×'אלל×" מקימ×" זרוע צ×'אית של חמאס ×'ל×'נון ×—×"שות מערי×' from www.maariv.co.il
חכ דוד אמסלם, נימוקים לחוק הצרפתי, היום בכנסת. דג טרחון עם רוטב חרדל. לוחם חיזבאללה ששלח מסר מאיים לדובר צהל בערבית רב סרן אביחי אדרעי באמצעות תמונה עם כיתוב על קרטון נהרג אתמול בקרבות בסוריה. החיילים השיבו אש והרגו אותו. אתה לא רוצה שיידעו את הפרטים של החקירות, את מי אתה מרמה? שמו, הוא אומר, עימאד איאד בן 24, איש מילואים מטעם חיזבאללה. כוכבי שם על שולחנו בקריה את מפת העלויות של עימות כזה כשכל מטרתו היא להקטין את הפרמטרים שמורכבים משלוש צלעות, משך הלחימה, המחיר בנפש והמחיר הכלכלי. צהל לכד את אחד מחוטפי החיילים, חוסיין עלי סולימן לוחם חיזבאללה בן 22.

אנשי הארגון שנתמך על ידי איראן מדברים בגילוי לב על משכורותיהם שנחתכו בעקבות הסנקציות האמריקניות, אבל טוענים שרמתו הצבאית של הארגון לא נפגעה, להפך.

מנהיג חמאס מבקר בלבנון ונועד עם מזכל חיזבאללה, ובהמשך סייר במחנה פליטים פלסטיני בצידון. לוחם/ת חוד בחיל האיסוף הקרבי. חִיזְבְּאַללַּה היא מיליציה ומפלגה אסלאמיסטית שיעית פוליטית בלבנון. השאלה היחידה שעלתה בראשי היא האם התמונה צולמה לפני או אחרי שחיזבאללה הפגיז את בית החולים לעקורים סוריים בערסאל, ובכך הוכיח מחדש את התנהגותו הטרוריסטית והעדתית. אנחנו עוד לא פגשנו ילדים שלא מתלהבים מהפרות ברפת ומתהליך החליבה. ראש הממשלה הוא חלק מעם ישראל, הוא לא לוחם חיזבאללה, הוא לא נסראללה, וזה בסדר שיהיו לו זכויות כמו לכל האזרחים. ברקע דיווחים על תקיפה ישראלית בסוריה בה נהרגו ככל הנראה למעלה מעשרה בני אדם והאיומים של חסן נסראללה אודות המשוואה של לוחם חיזבאללה הרוג = חייל צהל הרוג וכן ההסכם. לוחם חיזבאללה לשעבר, שהתגייר ונהיה רב! אדרעי עצמו הגיב ברשתות החברתיות לאותו לוחם חיזבאללה וכתב: חיזבאללה ממתין להוראות מאיראן, כדי להסיג את לוחמיו מסוריה על פי הוראה רוסית, הכוללת פינוי כל הכוחות הזרים מסוריה. אנשי הארגון שנתמך על ידי איראן מדברים בגילוי לב על משכורותיהם שנחתכו בעקבות הסנקציות האמריקניות, אבל טוענים שרמתו הצבאית של הארגון לא נפגעה, להפך. צהל לכד את אחד מחוטפי החיילים, חוסיין עלי סולימן לוחם חיזבאללה בן 22. החיילים השיבו אש והרגו אותו.

קצינים בכירים אמרו כי הירי בוצע בהתאם להנחיות הפתיחה באש, המתירות לחיילים לירות באנשי חיזבאללה מקורות צבאיים אמרו להארץ, כי לפי ההנחיות המתגבשות, יורשו הכוחות לפתוח באש על כל לוחם חיזבאללה המסכן אותם. אכלתי דג לארוחת ערב, זה הכל. איש החיזבאללה, שנראה מבוהל בעליל, משיב בסרטון לשאלות חוקריו, העומדים מאחרי המצלמה. גורמים העוקבים אחר המצב בסוריה, מסרו כי שבהנהגת חיזבאללה מוטרדים מכך שהצעד הרוסי יתקבל בשוויון נפש על ידי הנשיא בשאר אסד, שאינו מעוניין להיות בן ערובה בידיהם של עשרות. לוחם חיזבאללה ששלח מסר מאיים לדובר צהל בערבית רב סרן אביחי אדרעי באמצעות תמונה עם כיתוב על קרטון נהרג אתמול בקרבות בסוריה.

מ×'זקי ×—×
מ×'זקי ×—×"שות ליום 8 11 2017 מתע×"כן Nziv Net from pbs.twimg.com
חיזבאללה דיווח ב 1 באפריל הוא נהרג לפני. לוחם/ת חיר גבולות (קרקל, ברדלס, אריות הירדן ולביא הבקעה). כולל סרטון מחריד, שצילם מבפנים לוחם חיזבאללה, על הנטישה, הבוגדנות, ההונאה והמוות בסראקב, ומה שקרה שם מאחורי הקלעים. אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: כשכלי התקשורת שיבחו את האומץ של איש חיזבאללה שנלחם לבדו. ראש הממשלה הוא חלק מעם ישראל, הוא לא לוחם חיזבאללה, הוא לא נסראללה, וזה בסדר שיהיו לו זכויות כמו לכל האזרחים. בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי orenp1 שמתחילה ב מעורבות חיזבאללה מנהיג הארגון הוסיף כי חיזבאללה איבד בחאלב 26 לוחמים מאז תחילת החודש, לוחם אחד נעדר ואחר נלכד בשבי.

יור יש עתיד, חכ יאיר לפיד, תקף את ההצעה, האמת היא חבר הכנסת אמסלם שאתם מנסים להציל את ראש הממשלה.

לטעמי, המשטרה פועלת היום בניגוד לחוק. בימים האחרונים התפרסמה תמונה של אחד מאנשי חיזבאללה מאיים על ישראל ומזכיר את שמי. ארגון חיזבאללה השיק בימים האחרונים משחק מחשב חדש בתלת ממד, שמדמה את הלחימה של הארגון בסוריה. חיזבאללה ממתין להוראות מאיראן, כדי להסיג את לוחמיו מסוריה על פי הוראה רוסית, הכוללת פינוי כל הכוחות הזרים מסוריה. איך אפשר להירדם בתנאים כאלה? חִיזְבְּאַללַּה היא מיליציה ומפלגה אסלאמיסטית שיעית פוליטית בלבנון. בחקירתו סיפר סולימאן כי מגיל 15 הוא משתייך לחיזבאללה. אתה לא רוצה שיידעו את הפרטים של החקירות, את מי אתה מרמה? לוחם/ת חוד בחיל האיסוף הקרבי. אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. ראש הממשלה הוא חלק מעם ישראל, הוא לא לוחם חיזבאללה, הוא לא נסראללה, וזה בסדר שיהיו לו זכויות כמו לכל האזרחים. ברקע דיווחים על תקיפה ישראלית בסוריה בה נהרגו ככל הנראה למעלה מעשרה בני אדם והאיומים של חסן נסראללה אודות המשוואה של לוחם חיזבאללה הרוג = חייל צהל הרוג וכן ההסכם. לוחם/ת חיר גבולות (קרקל, ברדלס, אריות הירדן ולביא הבקעה).

בימים האחרונים התפרסמה תמונה של אחד מאנשי חיזבאללה מאיים על ישראל ומזכיר את שמי חיזבאללה. בימים האחרונים התפרסמה תמונה של אחד מאנשי חיזבאללה מאיים על ישראל ומזכיר את שמי.

Posting Komentar

0 Komentar